Українська література
10 клас
Дата | Зміст навчального матеріалу | Завдання |
12.03 | В.Винниченко «Момент». Образ панни (Мусі) – утілення ідеї вічної жіночності, краси. | Виконати письмово завдання, с.204. Прочитати твір В.Винниченка «Записки Кирпатого Мефістофеля». |
16.03 | В.Винниченко «Записки Кирпатого Мефістофеля» | Опрацювати матеріал про поетичний модернізм і «нову драму» на межі ХІХ-ХХ ст. |
30.03 | Альманах «З-над хмар і з долин», угруповання «Молода муза» - зв'язок із зарубіжною літературою. | Підготувати повідомлення про життєвий і творчий шлях Лесі Українки. |
02.04 | Леся Українка. Життєвий і творчий шлях. Драматична спадщина. Роль родини, культурного оточення й самоосвіти у формуванні світобачення письменниці. | С.205-221 |
Дата | Зміст навчального матеріалу | Завдання |
12.03 | В.Винниченко «Момент». Образ панни (Мусі) – утілення ідеї вічної жіночності, краси. | Виконати письмово завдання, с.204. Прочитати твір В.Винниченка «Записки Кирпатого Мефістофеля». |
16.03 | В.Винниченко «Записки Кирпатого Мефістофеля» | Опрацювати матеріал про поетичний модернізм і «нову драму» на межі ХІХ-ХХ ст. |
30.03 | Альманах «З-над хмар і з долин», угруповання «Молода муза» - зв'язок із зарубіжною літературою. | Підготувати повідомлення про життєвий і творчий шлях Лесі Українки. |
02.04 | Леся Українка. Життєвий і творчий шлях. Драматична спадщина. Роль родини, культурного оточення й самоосвіти у формуванні світобачення письменниці. | С.205-221 |
06.04 | Збірка поезій «На крилах пісень», її висока оцінка І.Франком. Основні цикли поезій. Неоромантизм як основа естетичної поезії Лвсі Українки. «Gontra spem spero!» як світоглядна декларація сильної, вольової особистості. Призначення поета й поезії, мужність ліричної героїні, автобіографічні мотиви («Слово, чому ти не твердая криця…»). Т.Л: неоромантизм. | Вивчити напам'ять поезію «Gontra spem spero!» Вивчити напам'ять визначення поняття неоромантизм. Аналізувати громадянську лірику поетеси. |
09.04 | Відданість своїм мріям, наполегливе прагнення до мети («Мріє, не зрадь»). Зображення повені людських почуттів у вірші «Стояла я і слухала весну…». | Написати літературний паспорт ліричних творів Лесі Українки (план є на форзаці підручника). |
13.04 | Драма-феєрія «Лісова пісня». Фольклорно-міфологічна основа. Т.Л: драма-феєрія. | Прочитати драму-феєрію «Лісова пісня». Вивчити напам'ять визначення поняття драма-феєрія. |
16.04 | Символічність образів Мавки і дядька Лева – уособлення духовності і краси. | Дібрати цитати для характеристики образів. |
23.04 | Мати Лукаша й Килина – антиподи головній героїні Мавці. Симбіоз високої духовності і буденного прагматизму в образі Лукаша. Природа і людина у творі. Почуття кохання Мавки й Лукаша як розквіт творчих сил людини. Художні особливості драми-феєрії. | Написати невеликий твір-роздум на тему: «У чому бачить сенс свого життя Мавка, а в чому – Лукаш?» |
Дата | Зміст навчального матеріалу | Завдання |
27.04 | Микола Вороний «Блакитна Панна», «Інфанта». Коротко про життя і творчість, багатогранну діяльність митця. М.Вороний – ідеолог модернізації української літератури. Естетична програма митця, націленість на модерністські течії в новій літературі. Його творчість – перша декларація ідей і форм символізму. Єдність краси природи і мистецтва, образотворчі засоби в поезії «Блакитна Панна». Т.Л: символізм. | Опрацювати матеріал підручника, с.229-237. Вивчити напам'ять вірш «Блакитна Панна». Вивчити напам'ять визначення поняття символізм. Виписати із поезії «Блакитна Панна» епітети, порівняння й персоніфікації. |
30.04 | Узагальнено-ідеалізований жіночий образ як сюжетний центр символістського твору. Мотив самотності людини. Згадка про революцію як данина естетиці доби соціальних перетворень («Інфанта»). | Аналізувати поезію «Інфанта». Підготувати повідомлення «Чим привабила мене лірика М.Вороного». |
04.05 07.05 | Олександр Олесь (О.Кандиба). «З журбою радість обнялась…», «Чари ночі», «О слово рідне! Орле скутий!..» Коротко про життя і творчість, світоглядні переконання митця. Неоромантичні, символістські тенденції у творчості. | Опрацювати статтю підручника, с.240-245. Вивчити напам'ять вірш «Чари ночі». Зробити ідейно-художній аналіз поезії «З журбою радість обнялась…». |
Дата | Зміст навчального матеріалу | Завдання |
14.05 | Олександр Олесь. Драматичний етюд «По дорозі в казку». Дорога в казку – символ духовних поривань до кращого життя. Маса, гурт людей і їх провідник. Лідер –сильна особистість. Трагічна суперечність між мрією, духовністю й жорстокістю. Т.Л: драматичний етюд. | Опрацювати матеріал підручника, с.245-248. Підготувати цитати для характеристики персонажів твору. Вивчити напам'ять визначення поняття драматичний етюд. |
18.05 | РМ №4. Творча робота (асоціативний етюд) за поезією Лесі Українки, М.Вороного та О.Олеся (усно). | Скласти асоціативний етюд «Природа – джерело натхнення поетів». |
21.05 | Контрольна робота (письмовий твір у формі есе). Образне слово поетичного модернізму (творчість Лесі Українки, Миколи Вороного, Олександра Олеся). | Написати есе «Образне слово поетичного модернізму» (творчість Лесі Українки, Миколи Вороного, Олександра Олеся). |
Дата | Зміст навчального матеріалу | Завдання |
25.05 | ЛРК №2. Тернопільська організація Національної спілки письменників України. Молода муза свого району, села. | Написати рецензію на літературний твір тернопільського письменника. |
28.05 | Узагальнення та систематизація вивченого. Бесіда про вивчені твори української літератури. Обмін думками про знакові для свого часу твори, актуальних нині. | Прочитати літературу для додаткового читання в 11 класі. |
Коментарi