FacebookTwitterYouTubeПідписатися на RSS

Українська література

10 клас

Дата Зміст навчального матеріалу Завдання
12.03 В.Винниченко «Момент». Образ панни (Мусі) – утілення ідеї вічної жіночності, краси. Виконати письмово завдання, с.204. Прочитати твір В.Винниченка «Записки Кирпатого Мефістофеля».
16.03 В.Винниченко «Записки Кирпатого Мефістофеля» Опрацювати матеріал про поетичний модернізм і «нову драму» на межі ХІХ-ХХ ст.
30.03 Альманах «З-над хмар і з долин», угруповання «Молода муза» - зв'язок із зарубіжною літературою. Підготувати повідомлення про життєвий і творчий шлях Лесі Українки.
02.04 Леся Українка. Життєвий і творчий шлях. Драматична спадщина. Роль родини, культурного оточення й самоосвіти у формуванні світобачення письменниці. С.205-221
Дата Зміст навчального матеріалу Завдання
12.03 В.Винниченко «Момент». Образ панни (Мусі) – утілення ідеї вічної жіночності, краси. Виконати письмово завдання, с.204. Прочитати твір В.Винниченка «Записки Кирпатого Мефістофеля».
16.03 В.Винниченко «Записки Кирпатого Мефістофеля» Опрацювати матеріал про поетичний модернізм і «нову драму» на межі ХІХ-ХХ ст.
30.03 Альманах «З-над хмар і з долин», угруповання «Молода муза» - зв'язок із зарубіжною літературою. Підготувати повідомлення про життєвий і творчий шлях Лесі Українки.
02.04 Леся Українка. Життєвий і творчий шлях. Драматична спадщина. Роль родини, культурного оточення й самоосвіти у формуванні світобачення письменниці. С.205-221
06.04 Збірка поезій «На крилах пісень», її висока оцінка І.Франком. Основні цикли поезій. Неоромантизм як основа естетичної поезії Лвсі Українки. «Gontra spem spero!» як світоглядна декларація сильної, вольової особистості. Призначення поета й поезії, мужність ліричної героїні, автобіографічні мотиви («Слово, чому ти не твердая криця…»). Т.Л: неоромантизм. Вивчити напам'ять поезію «Gontra spem spero!» Вивчити напам'ять визначення поняття неоромантизм. Аналізувати громадянську лірику поетеси.
09.04 Відданість своїм мріям, наполегливе прагнення до мети («Мріє, не зрадь»). Зображення повені людських почуттів у вірші «Стояла я і слухала весну…». Написати літературний паспорт ліричних творів Лесі Українки (план є на форзаці підручника).
13.04 Драма-феєрія «Лісова пісня». Фольклорно-міфологічна основа. Т.Л: драма-феєрія. Прочитати драму-феєрію «Лісова пісня». Вивчити напам'ять визначення поняття драма-феєрія.
16.04 Символічність образів Мавки і дядька Лева – уособлення духовності і краси. Дібрати цитати для характеристики образів.
23.04 Мати Лукаша й Килина – антиподи головній героїні Мавці. Симбіоз високої духовності і буденного прагматизму в образі Лукаша. Природа і людина у творі. Почуття кохання Мавки й Лукаша як розквіт творчих сил людини. Художні особливості драми-феєрії. Написати невеликий твір-роздум на тему: «У чому бачить сенс свого життя Мавка, а в чому – Лукаш?»
Дата Зміст навчального матеріалу Завдання
27.04 Микола Вороний «Блакитна Панна», «Інфанта». Коротко про життя і творчість, багатогранну діяльність митця. М.Вороний – ідеолог модернізації української літератури. Естетична програма митця, націленість на модерністські течії в новій літературі. Його творчість – перша декларація ідей і форм символізму. Єдність краси природи і мистецтва, образотворчі засоби в поезії «Блакитна Панна». Т.Л: символізм. Опрацювати матеріал підручника, с.229-237. Вивчити напам'ять вірш «Блакитна Панна». Вивчити напам'ять визначення поняття символізм. Виписати із поезії «Блакитна Панна» епітети, порівняння й персоніфікації.
30.04 Узагальнено-ідеалізований жіночий образ як сюжетний центр символістського твору. Мотив самотності людини. Згадка про революцію як данина естетиці доби соціальних перетворень («Інфанта»). Аналізувати поезію «Інфанта». Підготувати повідомлення «Чим привабила мене лірика М.Вороного».
04.05
07.05
Олександр Олесь (О.Кандиба). «З журбою радість обнялась…», «Чари ночі», «О слово рідне! Орле скутий!..» Коротко про життя і творчість, світоглядні переконання митця. Неоромантичні, символістські тенденції у творчості. Опрацювати статтю підручника, с.240-245. Вивчити напам'ять вірш «Чари ночі». Зробити ідейно-художній аналіз поезії «З журбою радість обнялась…».
Дата Зміст навчального матеріалу Завдання
14.05 Олександр Олесь. Драматичний етюд «По дорозі в казку». Дорога в казку – символ духовних поривань до кращого життя. Маса, гурт людей і їх провідник. Лідер –сильна особистість. Трагічна суперечність між мрією, духовністю й жорстокістю. Т.Л: драматичний етюд. Опрацювати матеріал підручника, с.245-248. Підготувати цитати для характеристики персонажів твору. Вивчити напам'ять визначення поняття драматичний етюд.
18.05 РМ №4. Творча робота (асоціативний етюд) за поезією Лесі Українки, М.Вороного та О.Олеся (усно). Скласти асоціативний етюд «Природа – джерело натхнення поетів».
21.05 Контрольна робота (письмовий твір у формі есе). Образне слово поетичного модернізму (творчість Лесі Українки, Миколи Вороного, Олександра Олеся). Написати есе «Образне слово поетичного модернізму» (творчість Лесі Українки, Миколи Вороного, Олександра Олеся).

Дата Зміст навчального матеріалу Завдання
25.05 ЛРК №2. Тернопільська організація Національної спілки письменників України. Молода муза свого району, села. Написати рецензію на літературний твір тернопільського письменника.
28.05 Узагальнення та систематизація вивченого. Бесіда про вивчені твори української літератури. Обмін думками про знакові для свого часу твори, актуальних нині. Прочитати літературу для додаткового читання в 11 класі.
Кiлькiсть переглядiв: 1185

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.