Українська література
8 клас
Дата | Зміст навчального матеріалу | Завдання |
13.03 | Образи діда Платона і діда Савки. Їхній моральний урок для солдатів. («Ніч перед боєм»). | Виконати завдання з підручника, с.216-217. |
18.03 | Ніна Бічуя. «Шпага Славка Беркути». Повість про школу й проблеми дорослішання, про роль батьків у вихованні дітей. | С.220-242 |
20.03 01.04 | Образи Славка Беркути, Юлька Ващука, Стефка Вуса та Лілі Теслюк. | Виконати письмово творче завдання з підручника , с.236 |
03.04 | Проблеми особистості в сучасному світі. | Виконати письмово творче завдання з підручника , с.240 |
Дата | Зміст навчального матеріалу | Завдання |
13.03 | Образи діда Платона і діда Савки. Їхній моральний урок для солдатів. («Ніч перед боєм»). | Виконати завдання з підручника, с.216-217. |
18.03 | Ніна Бічуя. «Шпага Славка Беркути». Повість про школу й проблеми дорослішання, про роль батьків у вихованні дітей. | С.220-242 |
20.03 01.04 | Образи Славка Беркути, Юлька Ващука, Стефка Вуса та Лілі Теслюк. | Виконати письмово творче завдання з підручника , с.236 |
03.04 | Проблеми особистості в сучасному світі. Особливості композиції твору. | Виконати письмово творче завдання з підручника , с.240 |
08.04 | Міні-твір «Що таке справжня дружба?» (за творами М.Коцюбинського, О.Довженка, Н.Бічуя). | Написати міні-твір «Що таке справжня дружба?» |
10.04 15.04 | Володимир Дрозд. «Білий кінь Шептало». Проблема свободи і неволі, особистості й натовпу, дійсності та мрії, людини в суспільстві, її знеосіблення. | Прочитати біографічну довідку про В.Дрозда. Прочитати твір «Білий кінь Шептало» (с.243-253). У зручній формі (тексту, плану, схеми) скласти характеристику Шептала. |
17.04 22.04 | Юрій Винничук. «Місце для дракона». Повість-казка про сучасний світ, у якому й досі живуть «драконячі закони». | Опрацювати матеріал підручника, с.254-257. Прочитати твір «Місце для дракона» (с.258-275). Дати відповіді на запитання (із підручника за змістом твору). |
24.04 | Парадокс: дракон Грицько – поет і християнин. | Скласти цитатну характеристику дракона, Пустельника та князя. |
Дата | Зміст навчального матеріалу | Завдання |
29.04 | Роздуми про добро і зло, вірність і зраду, доцільність самопожертви («Місце для дракона»). | Виконати завдання з підручника, с.278-279. |
06.05 08.05 | Валентин Чемерис. «Вітька + Галя, або Повість про перше кохання». Гумористична повість про життя і пригоди школярів із села Великі Чаплі: дружбу і перше кохання, вірність і перший поцілунок, дуель і перше побачення. | Опрацювати матеріал підручника, с.282-288. Прочитати твір «Вітька + Галя, або Повість про перше кохання». Визначити проблеми, які автор порушив у творі. |
Дата | Зміст навчального матеріалу | Завдання |
13.05 15.05 | Валентин Чемерис. «Вітька + Галя, або Повість про перше кохання». Дитячі проблеми в дорослому житті, передані засобами гумору. | Виконати завдання з підручника письмово, с.285 (заповнити табличку). Скласти план характеристики Вітька Горобця, Галі Козачок. |
20.05 | Контрольна робота (тестові завдання). З української прози (творчість В.Дрозда, Ю.Винничука). Український гумор та сатира (творчість В.Чемериса). | Написати невеликий твір «Сміх – це здоров'я тіла й душі» (за творами українських гумористів та сатириків). |
22.05 | Позакласне читання №4. Євген Дудар «Слон і мухи», «Лісова казка», «Червона Шапочка». | Прочитати твори Є.Дударя «Слон і мухи», «Лісова казка», «Червона Шапочка». |
Дата | Зміст навчального матеріалу | Завдання |
27.05 | ЛРК №4 .Степан Будний. Поезії. | Виразно читати й аналізувати поезії Степана Будного. |
29.05 | Урок-підсумок. Бесіда про твори, які вивчалися впродовж року й викликали найбільшу зацікавленість. | Написати відгук на самостійно прочитаний твір. |
Коментарi