Крок 4 – результативність навчального процесу.
Результативність навчання у 2019/2020 навчальному році
У 2019/2020 навчальному році до наступного класу переведено всіх учнів 1-8-х, 10-х класів. Базову середню освіту отримали - 16 учнів. Повну загальну середню освіту отримали – 5 учнів.
Порівняльний аналіз нагородження похвальними листами учнів школи за навчальні роки:
Рік | Похвальні листи | |
2014/2015 | 18 | |
2015/2016 | 16 | |
2016/2017 | 18 | |
2017/2018 | 26 | |
2018/2019 | 29 |
Порівняльний аналіз нагородження медалями випускників
за навчальні роки:
Рік | Золота медаль | Срібна медаль |
2014/2015 | 0 | 1 |
2015/2016 | 0 | 0 |
2016/2017 | 0 | 0 |
2017/2018 | 0 | 0 |
2018/2019 | 0 | 0 |
За 2018/2019 навчальний рік зроблені суттєві кроки щодо підвищення якості навчання згідно із вимогами сучасного суспільства. Освіта вважається якісною, коли її результати відповідають меті.
Аналіз річного оцінювання навчальних досягнень учнів показав у цілому достатній рівень навчальних досягнень.
Досягнення учнів у Всеукраїнських учнівських олімпіадах з базових дисциплін у 2018/2019 навчальному році
Результати ІІ етапу олімпіад
№п/п | Назва предмету, з якого проводились олімпіади | Прізвище та ім'я учнів- переможців (призерів) | Клас | Зайня- те місце | Прізвище, ініціали вчителя, який підготував учнів |
1 | Українська мова та літелітература | Пискливець Вероніка Панюс Оксана | 7 9 | III ІІІ | Тимчишин Л.М Жук Л.О. |
2 | Англійська мова | Панюс Оксана Рекис Соломія | 9 8 | IIІ ІІІ | Фомина О.П. Фомина О.П. |
3 | Трудове навчання | Савчук Олександр | 11 | І | Пендзей Р.Є. |
4 | Математика | Яніцька Наталія Галюлько Людмила | 6 8 | ІІІ ІІІ | Горбач С.М. Зварич Л.М. |
5 | Біологія | Хабик Ілона Савка Анжеліка | 8 9 | ІІ ІІІ | Півторак Л.М. Півторак Л.М. |
6 | Хімія | Росоловська Надія | 8 | ІІІ | Півторак Л.М. |
У ІІ етапі олімпіад учні школи зайняли 10 призових місць.
Учні школи були учасниками ІІІ етапу олімпіад: з трудового навчання – учень 11 класу Савчук Олекандр, зайняв ІІІ місце і нагороджений Дипломом ІІІ ступеня – вчитель Пендзей Р.Є.
Коментарi