Крок 7 – соціально – психологічна підтримка.
Заступником директора з ВР постійно проводиться вивчення соціального стану учнів та батьків, особлива увага приділяється роботі з сім’ями, що опинилися в важких життєвих умовах, соціально незахищених категоріях учнів, учням схильним до правопорушень, дітям-сиротам та їхнім батькам, опікунам. З ними систематично проводиться індивідуальна робота, анкетування з метою надання необхідної допомоги.
З метою профілактики злочинності та дитячої бездоглядності у школі розроблені заходи, перевірені особові картки учнів пільгового контингенту.
Діє Рада профілактики правопорушень, яка провела чотири засідання, на яких розглядались питання роботи з учнями, схильними до правопорушень. Рада вивчає виконання учнями внутрішкільного розпорядку та правил для учнів, розглядає випадки порушення дисципліни в школі, сім’ї та поза школою.
Дирекція школи відповідно до своїх посадових обов’язків тримає на контролі питання соціального захисту учнів пільгових категорій : дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, дітей – інвалідів, учасників АТО.
У школі ведеться постійна робота з виявлення та допомоги дітям пільгових категорій:
- діти – сироти – 3 учнів;
- діти, батьки яких потерпіли від Чорнобильської катастрофи – 3 учнів;
- діти з багатодітних сімей: сімей – 17, в них дітей – 34 учнів;
- діти – інваліди – 4 учнів,
- діти з малозабезпечених сімей: сімей — 2, дітей — 4 учнів.
За даними категоріями дітей проводять профілактичну роботу класні керівники, заступник директора з виховної роботи.
За період з вересня по листопад було здійснено 4 рейди-перевірки житлово-побутових умов проживання сімей.
Протягом жовтня – листопада спільно із головою Язловецької сільської ради організовано провели обстеження житлово-побутових умов проживання сімей, які опинилися в складних життєвих ситуаціях; профілактично - роз’яснювальну роботу, щодо належного виконання батьківських обов’язків з батьками та опікунами учнів пільгових категорій: Гальчук І., Маліборською Г.І., Слончук З. Тісно співпрацювали з соціальним працівником Іриною Зіновіївною с.Язловець стосовно виявлення сімей, які потрапили в складні життєві ситуації. Склали акти обстеження житлово-побутових умов учнів. Провели тестування з учнями пільгового контингенту з метою виявлення ситуативної тривожності та визначення особистісних особливостей дитини: ставлення до себе, самооцінка, характер взаємовідносин з оточенням.
Важливою ланкою життя учнівського колективу є учнівське самоврядування, де діють різнопрофільні комісії (навчальна, дисципліни та порядку, спортивна, культурна) учасниками яких є всі бажаючі учні, починаючи з 5 по 11-й клас. Головою учнівського самоврядування школи є учениця 9 класу Панюс Оксана.
Профілактична робота в школі організована через лекції, прочитані класними керівниками батькам, паспортизацію та анкетування учнів з метою виявлення дітей, схильних до девіантної поведінки, індивідуальні консультування, групові корекційні заняття.
На внутрішньо-шкільному обліку дітей немає.
Коментарi